Torcik

    Nie mam zdolności do dekoracji ciast i czasem wstyd pokazać co tam mi się uda zrobić,ale co tam..Wieczorem upiekłam biszkopty, przełożyłam masą , a rano jeszcze przed wyjściem do pracy chciałam dokończyć swoje dzieło hihi..ale niestety zaspałam i na ile czas mi pozwolił tak na szybko zrobiłam krem czekoladowy [ taki gotowy-ekspresowy z torebki -tylko mleko i masło i zmiksować ] i ozdobiłam też ekspresowo..Ważne, że coś tam wyszło, choć mogło wyjść lepiej..Taki torcik można zrobić na dowolną okazję, na urodziny lub nawet bez okazji..A zbliżające się Święta mogą być np.taką okazją .
    • 2 biszkopty [ wg tego przepisu]
    • 3 małe jogurty brzoskwiniowe [3 x 120 g]
    • 1 mała śmietana 18 % [200 g]
    • 1/4 szkl.cukru
    • 3 łyżki  żelatyny +3/4 szkl.wody
    • 3 różne  galaretki
    • 1/4 szkl.cukru
    • krem czekoladowy do tortów Cykoria
    Galaretki przygotować według przepisu,wylać na płaskie talerze (foremki) i odstawić do lodówki do zastygnięcia.Zastygnięte galaretki pokroić w kostkę. Żelatynę rozpuścić w ciepłej przegotowanej wodzie.Jogurt , śmietanę zmiksować razem z cukrem. Na końcu dodać żelatynę, dokładnie wymieszać, dodać pokrojone galaretki.Wymieszać .Tą masą przełożyć przekrojone i nasączone biszkopty.Odstawić do zastygnięcia.Boki i wierzch ciasta dowolnie udekorować, u mnie to krem czekoladowy do tortów.Ponownie odstawić do schłodzenia.

    Wypieczone Święta - Wielkanoc 2018 Wypieczone Święta - Wielkanoc 2018

    Komentarze