Zupa z piersi kurczaka z zacierkami


Kolejna zupka..podobna do tej zupki [klik] , tylko, że ta jest bez brokuła i zamiast domowych kluseczek dałam kupne zacierki.
  • pierś z kurczaka
  • mieszanka warzyw pociętych w drobne słupki [ u mnie mieszanka chińska]
  • domowa vegeta
  • sól, pieprz
  • listek, ziele
  • sos sojowy ciemny
  • 2-3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • śmietana
  • koperek
  • zacierki 
Pierś z kurczaka pokroić , wymieszać z przyprawami, odstawić na jakiś czas, aby mięsko przeszło aromatem przypraw.Do wody wrzucić warzywa[ oprócz brokuła] , dodać także pokrojoną pierś z kurczaka.Dodać przyprawy, koncentrat pomidorowy, zacierki i gotować około 20 minut.Dodać śmietanę, koperek i doprawić do smaku.



Komentarze

  1. Wspaniała zupa! Muszę spróbować! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Trudno mi powiedzieć dokładnie, bo nigdy nie mierzę ilości.Dodaję tyle, aby zupa była pożądanej gęstości, nie była ani za gęsta, ani za rzadka.

      Usuń
  3. Wygląda na naprawdę świetną zupkę! Dawno żadnej nie jadłam, trzeba to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.