Zupa rybno-ogórkowa z ziemniakami

No i zapraszam na kolejną zupkę, zanudzę Was tymi zupkami..ale jakoś nie mam kiedy opisać innych przepisów.Nigdy wcześniej nie gotowałam takiej zupki, a pomysł na dodanie ryby do zupki ogórkowej podpatrzyłam tutaj.
Jakość zdjęcia trochę marna, jakoś nie udało się lepiej zrobić, ale przynajmniej widać co nieco i wiadomo o co chodzi.Jak będę znów robić tą zupkę, to postaram się o lepsze zdjęcia.
  • 300 g filetu np. z morszczuka
  • około 2 litry wody
  • 4 ogórki kiszone
  • 150 ml zalewy spod ogórków kiszonych [ lub wg własnego smaku]
  • 1 marchewka
  • 1/2 korzenia pietruszki
  • 1 cebula
  • 3 -4  ziemniaki 
  • 150 ml śmietany 30% [ dałam 18%]
  • sól, pieprz
  • listek , ziele 
  • domowa vegeta

Pokrojoną marchewkę, pietruszkę, cebulę oraz ziemniaki przełożyć do garnka. Wlać wodę , dodać przyprawy i gotować prawie do miękkości ziemniaków.Ogórki zetrzeć na tarce o dużych oczkach, rybę pokroić na mniejsze kawałki. Ogórki, rybę dodać do gotującej się zupy.Gotować aż ziemniaki będą miękkie. Na końcu wlać zalewę z ogórków , śmietanę i w razie potrzeby doprawić.


Jedzmy ryby!

Komentarze

  1. Niby zwykła zupa ogórkowa, ale zapewne ryba nadaje jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.