Spaghetti makaronowo-marchewkowe

Firma Fit&Easy znowu wprowadziła na rynek nowości..tym razem są to spaghetti z marchewki i buraka.Ja na początek wykorzystałam spaghetti z marchewki.Wyszło pysznie..Tak przyrządzone spaghetti można również podsmażyć,ale ja tego nie robiłam,z takiego względu, że z tego spaghetti zrobiłam również zupę ala spaghetti.
  • spaghetti z marchewki
  • makaron spaghetti
  • kawałek piersi z kurczaka
  • sól,pieprz
  • domowa Vegeta
  • listek, ziele
  • susz warzywny
  • oliwa
Pierś z kurczaka ugotować z dodatkiem przypraw i suszonych warzyw,następnie wyjąć i pokroić.Spaghetti z marchewki ugotować najlepiej na parze, marchewka nie straci swojego kształtu i wartości odżywcze zostaną w marchewce.Makaron spaghetti również ugotować w solonej wodzie i odcedzić.Ugotowaną marchewkę wymieszać z odcedzonym makaronem i piersią z kurczaka.Skropić odrobiną oliwy i doprawić do smaku.


    Makarony z warzyw to nowe innowacyjne produkty Fit&Easy i zarazem pierwsze tego typu produkty na polskim rynku, które stanowią doskonałą alternatywę dla ich tradycyjnych odpowiedników. Dzięki unikalnemu cięciu w długie nitki, potrawy zyskują atrakcyjny wygląd „włoskiego makaronu” oraz krótszy czas obróbki kulinarnej.Spaghetti z marchewki to dokonały pomysł na obiad, wystarczy je ugotować na parze lub zblanszować na patelni z przyprawami oraz oliwą. Wyśmienicie będą smakować z dodatkiem prażonych nasion dyni, płatków migdałowych, orzechów oraz serów. Makarony warzywne polecamy również dzieciom jako pyszny warzywny dodatek do posiłków lub samodzielne danie makaronowe z sosem pomidorowym.

    Komentarze