Wafle truskawkowe

Na blogu Gotuj się do gotowania zobaczyłam wafle truskawkowe..i postanowiłam takie zrobić..Jak szaleć to szaleć.. i korzystać z ostatnich truskawek [ susza daje się we znaki].Dopiero teraz robiąc wpis zauważyłam, że zrobiłam ciut inaczej niż autorka przepisu ..w sumie to nie wiem jak to autorka zrobiła ..bo tak chyba się nie da... chodzi mi o podzielenie masy na 3 części..a potem wg opisu wychodzi 4 części..albo ja źle to zrozumiałam?..no i u mnie tak jakby moje wafle są mniejsze o jedną część masy i 1 wafel...ale mniejsza z tym...wyszło jak wyszło i już prawie zjedzone.
Owocowe szaleństwo trwa także u :Dagmary,Małgosi, AsyMałgosi,Iwony [klik  , klik], Joasi, Asi, Marzenki, Kasi, Dorotki, Magdaleny,Danusi,Pauliny,Agi, Ani, Ewy.
    • 1 opakowanie wafli tortowych
    • 1 szkl. zmiksowanych truskawek ( musu truskawkowego)
    • 8 łyżek wody
    • 3/4 szkl. cukru [ można dać mniej]
    • 10-12 łyżek mleka w proszku (pełnotłustego)
    • sok z 1/2 cytryny
    • 1 kostka masła
    • 1 dżem truskawkowy
    • 15 herbatników maślanych [ pokruszone herbatniki - 2 opak.]
    • 1 duże opakowanie delicji [25 szt.]
    Wodę, mus truskawkowy, cukier, masło i sok z cytryny zagotować.Następnie stopniowo dodawać po łyżce mleko w proszku stale mieszając [ ja posłużyłam się robotem].Herbatniki pokruszyć.Masę podzielić na 3 części , do 1 części dodać pokruszone herbatniki i wymieszać.
    Pierwszy wafel posmarować 1 częścią kremu. Przykryć drugim waflem i lekko docisnąć. Wafel posmarować dżemem truskawkowym i przykryć kolejnym waflem, lekko docisnąć.
    Wafel posmarować 2 częścią kremu, na krem ułożyć delicje.Następnie wyłożyć 3 część masy z herbatnikami , na to położyć wafel i lekko docisnąć. Całość zawinąć  w folię, położyć do lodówki do zastygnięcia.[Można delikatnie obciążyć-ja tego nie robiłam .]Kroić po całkowitym zastygnięciu.







    Milion smaków truskawek - edycja trzecia Truskawkowe szaleństwo 2016

    Komentarze

    1. Cudowne te truskawkowe wafelki, na pewno skorzystam z przepisu, dzięki za wspólne truskawkowe szaleństwo Bożenko :-)

      OdpowiedzUsuń
    2. No bardzo fajne to ciasteczkowe nadzienie...:-)

      OdpowiedzUsuń
    3. Super pomysł Bożenko :-) Dziękuje za wspólne owocowe szaleństwo :-)

      OdpowiedzUsuń
    4. Wafle, palce lizać :) Dziekuje za wspólne owocowe szaleństwo :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Pysznie :) Dziękuję za wspólną zabawę

      OdpowiedzUsuń
    6. No to żeś zaszalała kochana. Wafelki pierwsza klasa:)

      OdpowiedzUsuń
    7. bardzo fajny przepis na szybką i smaczną "słodkość", dziękuję za wspólne pieczenie

      OdpowiedzUsuń
    8. Niesamowitego smaku mi narobiłaś na takie wafle :) Dzięki za wspólne owocowe szaleństwo :)

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
    Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.