Paprykarz do słoików

Jeśli nie wiecie co zrobić z pomidorów ..zróbcie paprykarz...szczerze mówiąc czemu nazywa się paprykarz trudno powiedzieć..ale taka nazwę i przepis znalazłam tutaj..Przepis pochodzi z książki "124 nowe przepisy siostry Leonilli".Ja zrobiłam według dodając dodatkowo kilka innych przypraw..dodawałam wedle własnego smaku i gustu..
  • 3 kg pomidorów
  • 1 kg cebuli
  • 1 kg marchewki
  • 1 szkl. surowego ryżu
  • 1/4 szkl. octu
  • 1/2 szkl. oleju
  • 1 szkl.cukru
  • sól, pieprz
  • papryka w proszku (słodka lub ostra)

Pomidory sparzyć i obrać ze skory.Pokroić w kostkę. Cebulę pokroić w kostkę, marchewki zetrzeć na tarce o grubych oczkach.Wszystko włożyć do garnka i gotować 1,5 godziny.Dodać ocet, ryż i gotować jeszcze 20-30 minut.Przyprawić do smaku i gorące nakładać do wyparzonych słoików a następnie pasteryzować.


Do takiego "paprykarzu "
można dodać także usmażoną rybkę..i mamy pyszne jedzonko..





Przetwory na widelcu

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy przepis, musi smakować rewelacyjnie :-) to taka jakby pasta, ale z kawałkami :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.