Sałatka z makaronem ryżowym i paluszkami krabowymi II

Robiłam wcześniej podobną sałatkę, ale tym razem dodałam paprykę i koperek.
  • makaron ryżowy nitki 
  • op .paluszków surimi 
  • średni ogórek 
  • papryka
  • majonez 
  • jogurt naturalny
  • posiekany koperek
Makaron ryżowy zalać wrzątkiem. Paluszki pokroić wzdłuż na połowę, a następnie w talarki , ogórka i paprykę pokroić w kostkę. Makaron odcedzić , pokroić i wymieszać z pozostałymi składnikami. Dodać jogurt i majonez, wymieszać.

Przepis dodaję do akcji Owoce morza.



Komentarze

  1. Pycha! Bardzo lubię takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekka sałatka, idealna na przekąskę na wieczór spędzony w gronie przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sałatka, też wolę wersję z koperkiem, ale zamiast papryki, jeśli tylko mam dodaję rzodkieweczkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.